Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΕΛΑΕΙ ΑΠΟ ΨΗΛΑ


Ερχεται κ αυτος ο δυστυχος ο γειτονας..κατατρεγμενος,απελπισμενος κ εξαθλιωμενος κ αναζητα ενα καλυτερο μελλον γι αυτον η για τα παιδια του..
Μαζι του φερνει ενα μπογο λερωμενα ρουχα στην καλυτερη των περιπτωσεων κ απο πολυτιμα,οτι του χει απομεινει απο τις συνηθειες του...
Μενει οπου βρει,αρρωσταινει χωρις ελπιδα κ τα παιδια του δεν πανε σχολειο...
Δεν τρωει,ουτε κοιμαται,δεν διασκεδαζει...μονο ελπιζει..
Αυτος,παντα θα παρει τις δουλειες μας κ θα δουλεψει σαν σκυλι το διπλασιο για τα ψιχουλα..αυτος θα κακοποιηθει λεκτικα η κ σωματικα..
Αυτος θα ειναι υπευθυνος για την ανεργια μας,...
Θα τον αποφευγουμε,γιατι θα μυριζει απ την απλυσια κ απο τα κουρελια..




Θα τον αποφευγουμε γιατι ειναι διαφορετικος ο θεος του η τα ηθη κ τα εθιμα του,η γλωσσα του η κ το χρωμα του...
Θα ειναι βαρβαρος...
Θα ειναι το παιδι ενος κατωτερου θεου...
Δεν ξερω ποτε η απανθρωπια πηρε το ονομα ρατσισμος...
Δεν μας νοιαζει που αυτος που τον εμπορευεται ειναι της ιδιας ρατσας με τη δικη μας...
Που βγαζει μυθικα ποσα φερνοντας τον εδω κ εγκαταλειποντας τον στη (α)μοιρα του..
Αυτος φοραει πανακριβα κουστουμια κ ετσι μας τυφλωνει...
Εχει πτυχια απ τα καλυτερα πανεπιστημια του κοσμου κ αυτο μας εμπνεει εμπιστοσυνη..
Σπερνει το φοβο αναισχυντα κ μαζευει τη μεγαλη συγκομιδη του...
Να φοβασαι,να σκυβεις το κεφαλι κ να κανεις οτι σου λεει,αλλιως ο ρακενδυτος βρωμερος μεταναστης θα σ αντικαταστησει στο λεπτο...
Σπερνει το φοβο σε προσφορο εδαφος κ για ολα..
Μην επαναστατεις...θα φυλακιστεις..
Πληρωσε ακομη κ αν δεν εχεις..αλλιως το παραθυρο ενος τρολει,θα γινει η εξοδος σου απο τη ζωη..
Μην παλεψεις για μια καλυτερη ζωη..κοιτα σε τι κατασταση ειναι οι μεταναστες...Ετσι θα εισαι κ εσυ...
Μονο εγω ειμαι η σωτηρια σου...
Θα υποφερεις λιγο,αλλα ειναι απαραιτητο για να φτασεις σε μια καλυτερη ζωη...
Εγω ειμαι ο σωτηρας σου...Απο μενα περναει ο παραδεισος...
Αυτο κατι μου θυμιζει...κατι παραμυθακια σ ενα περιεργο κτηριο που με πηγαινε η γιαγια μου οταν ημουν μικρη...θυμαμαι ψαλμωδιες κ ενα καπνο που μυριζε περιεργα..
Ακου λοιπον καλλιεργητη του φοβου κατι που το εχει στον ταφο του ενας συχωριανος μου..Ακου καλα γιατι μ αυτο κοιμαμαι κ ξυπνω...
'Δεν φοβαμαι τιποτα
δεν ελπιζω τιποτα
ειμαι λευτερος'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε, για το σχόλιό σας!

Για οποιοδήποτε θέμα, επικοινωνήστε
με το mail του OPENwind NETwork
(openwind13@gmail.com)