Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

ΦΩΤΙΑ


Από Maria Benetaki

Το σπιτι του γειτονα καιγεται..τι κανω??καθομαι να το παρακολουθω να καιγεται???
Δεν τον βοηθω???
Το σπιτι μου ειναι διπλα...αν δεν βοηθησω δεν θα ρθει κ η σειρα του να καει???
Μολις γυρισα απο τη γενικη συνελευση του συλλογου Δομηνικος Θεοτοκοπουλος..
Ψηφισαμε 5θημερες επαναλαμβανομενες...ψηφισα κ εγω αν κ δεν ανηκω πια στο χωρο αυτο κ δεν ξερω αν θα ξαναδουλεψω γενικως...
Το θεμα δεν ειναι να στιριχθουν οι δευτεροβαθμιοι,η οι τριτοβαθμιοι..





Δεν παλευουμε για καλυτερη παιδεια..
Δεν παλευουμε για μια θεση στο δημοσιο...
Παλευουμε για το δικαιωμα στη δημοκρατια κ τη δικαιοσυνη...
Κ μετα ερχονται ολα τ αλλα...
Ναι, αν απεργησεις δασκαλε δεν θα εχεις να φας...
Εγω ηδη δεν εχω....Αν δεν απεργησεις τωρα,του χρονου το σχολειο θ ανοιξει μονο για τον μαθητη που θα φοραει επωνυμα ρουχα...
Θα εισαι ενας δασκαλος με σκυφτο κεφαλι που θα εκτελεις διαταγες,αλλα κ τη μαθηση...
Βοηθησε με σε παρακαλω....
Μη μ αφηνεις το χερι...
Αν αντισταθεις τωρα κ αν παλεψεις,ισως αυριο εχω κ εγω ξανα το δικαιωμα να δουλεψω...
Ναι θα ειμαι μαζι σου στις πλατειες,γιατι στο σχολειο δεν μπορω πια να ειμαι...
Ναι θα ειμαι μαζι σου στην πεινα, γιατι εμενα μου την επεβαλαν αλλα εσυ την επελεξες...
Ναι θα φωναξω μαζι σου κ θα κλαψω μαζι σου...
Αλλα μην μ αφησεις το χερι...εγω θα κρατω το δικο σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε, για το σχόλιό σας!

Για οποιοδήποτε θέμα, επικοινωνήστε
με το mail του OPENwind NETwork
(openwind13@gmail.com)