Ερωτήσεις-βίντεο: Άγγελος Καλοδούκας
Το μέγα σκάνδαλο των υποβρυχίων και των συμβάσεων του ναυπηγείου Σκαραμαγκά είναι, προφανώς, γνωστό στο πανελλήνιο. Το σκάνδαλο έχει στοιχίσει δισεκατομμύρια στον ελληνικό λαό, μεσούσης της οικονομικής κρίσης, ενώ ταυτόχρονα έπληξε σκληρά τις οικογένειες των εργαζομένων. Σήμερα, το 14% των εργαζομένων είναι 54 μήνες απλήρωτοι και το 85% απλήρωτοι για 18 μήνες!
Ωστόσο, το σκάνδαλο αυτό έχει πολύπλευρες πολιτικές διασυνδέσεις. Σε αυτό εμπλέκονται τρεις πολιτικοί του ΠΑΣΟΚ. Ο Άκης Τσοχατζόπουλος, ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου και ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Αρχικά, φυσικά, έχουμε τον Άκη Τσοχατζόπουλο με τον απίστευτο χορό των δισεκατομμυρίων σε χαριστικές και παράνομες συμβάσεις και μίζες. Κατόπιν, τουςΓιώργο Παπακωνσταντίνου και Ευάγγελο Βενιζέλο (και ιδιαιτέρως τον δεύτερο) που με την παραχώρηση του ναυπηγείου στον Λιβανέζο επενδυτή (;) Ισκαντάρ Σάφα το 2010 το ελληνικό δημόσιο ζημιώθηκε κατά 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ τουλάχιστον.
Για τον λόγο αυτό άλλωστε ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για τη σύμβαση του 2010. Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ προκάλεσε ταραχή και ρήγμα στο εσωτερικό του κυβερνητικού συνασπισμού ΝΔ-ΠΑΣΟΚ καθώς πολλοί παράγοντες της ΝΔ πήραν αποστάσεις από τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Ευάγγελο Βενιζέλο. Άλλωστε τη σύμβαση του 2010 την είχε καταψηφίσει τότε επίσημα η ΝΔ.
Ο Γιάννης Μιχελάκης, σημερινός υπουργός Εσωτερικών, έλεγε το 2012:
«Οι κύριοι Τσοχατζόπουλος και Βενιζέλος, ως υπουργοί Εθνικής Άμυνας, με τις δύο αυτές συμβάσεις, πέτυχαν το ακατόρθωτο. Να έχουμε πληρώσει πάνω από δύο δισεκατομμύρια ευρώ, αλλά – αντί των οκτώ – να έχουμε παραλάβει, μετά από 12 χρόνια, μόνο ένα υποβρύχιο. Και αυτό με προβλήματα, τα οποία διορθώθηκαν εκ των υστέρων».
Ιδού, λοιπόν, οι λόγοι που κάνουν τη συνέντευξη που ακολουθεί εξαιρετικά επίκαιρη και ενδιαφέρουσα. Συζητάμε με τον Βασίλη Τσιμπίδη, μέλος του ΔΣ του Σωματείου «Τρίαινα» των εργαζομένων του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά. Ο Βασίλης Τσιμπίδης δεν είναι απλά ένας εκπρόσωπος των εργαζομένων. Είναι και ο άνθρωπος που από την αρχή δημόσια κατήγγειλε τα σκάνδαλα στο ναυπηγείο, γνωρίζοντας τα πράγματα από τα μέσα. Μαζί του συζητάμε όλες τις πτυχές του σκανδάλου. Από τις επιπτώσεις στους εργαζόμενους, τον Άκη Τσοχατζόπουλο και τα έργα και τις ημέρες του, μέχρι τον συνεχιστή της ίδιας πολιτικής, τον αξιότιμο κύριο αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, Ευάγγελο Βενιζέλο.
Σήμερα τα ναυπηγεία είναι «ένα νεκροταφείο σιδήρων» όπως μας λέει ο Βασίλης Τσιμπίδης, ενώ έχει παραδοθεί μόλις το ένα από τα εφτά υποβρύχια που προέβλεπε η αρχική σύμβαση. Το ένα δε που παραδόθηκε, το παρέλαβε ο Ευάγγελος Βενιζέλος παρ’ ότι οι προκάτοχοί του (μέχρι τότε, το 2010) υπουργοί Εθνικής Άμυνας δεν το παρελάμβαναν ως ελαττωματικό.
Τα υπόλοιπα «έργα και ημέρες» του κυρίου Ευάγγελου Βενιζέλου στη συνέντευξη που ακολουθεί…
Το μέγα σκάνδαλο των υποβρυχίων και των συμβάσεων του ναυπηγείου Σκαραμαγκά είναι, προφανώς, γνωστό στο πανελλήνιο. Το σκάνδαλο έχει στοιχίσει δισεκατομμύρια στον ελληνικό λαό, μεσούσης της οικονομικής κρίσης, ενώ ταυτόχρονα έπληξε σκληρά τις οικογένειες των εργαζομένων. Σήμερα, το 14% των εργαζομένων είναι 54 μήνες απλήρωτοι και το 85% απλήρωτοι για 18 μήνες!
Ωστόσο, το σκάνδαλο αυτό έχει πολύπλευρες πολιτικές διασυνδέσεις. Σε αυτό εμπλέκονται τρεις πολιτικοί του ΠΑΣΟΚ. Ο Άκης Τσοχατζόπουλος, ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου και ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Αρχικά, φυσικά, έχουμε τον Άκη Τσοχατζόπουλο με τον απίστευτο χορό των δισεκατομμυρίων σε χαριστικές και παράνομες συμβάσεις και μίζες. Κατόπιν, τουςΓιώργο Παπακωνσταντίνου και Ευάγγελο Βενιζέλο (και ιδιαιτέρως τον δεύτερο) που με την παραχώρηση του ναυπηγείου στον Λιβανέζο επενδυτή (;) Ισκαντάρ Σάφα το 2010 το ελληνικό δημόσιο ζημιώθηκε κατά 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ τουλάχιστον.
Για τον λόγο αυτό άλλωστε ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για τη σύμβαση του 2010. Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ προκάλεσε ταραχή και ρήγμα στο εσωτερικό του κυβερνητικού συνασπισμού ΝΔ-ΠΑΣΟΚ καθώς πολλοί παράγοντες της ΝΔ πήραν αποστάσεις από τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Ευάγγελο Βενιζέλο. Άλλωστε τη σύμβαση του 2010 την είχε καταψηφίσει τότε επίσημα η ΝΔ.
Ο Γιάννης Μιχελάκης, σημερινός υπουργός Εσωτερικών, έλεγε το 2012:
«Οι κύριοι Τσοχατζόπουλος και Βενιζέλος, ως υπουργοί Εθνικής Άμυνας, με τις δύο αυτές συμβάσεις, πέτυχαν το ακατόρθωτο. Να έχουμε πληρώσει πάνω από δύο δισεκατομμύρια ευρώ, αλλά – αντί των οκτώ – να έχουμε παραλάβει, μετά από 12 χρόνια, μόνο ένα υποβρύχιο. Και αυτό με προβλήματα, τα οποία διορθώθηκαν εκ των υστέρων».
Ιδού, λοιπόν, οι λόγοι που κάνουν τη συνέντευξη που ακολουθεί εξαιρετικά επίκαιρη και ενδιαφέρουσα. Συζητάμε με τον Βασίλη Τσιμπίδη, μέλος του ΔΣ του Σωματείου «Τρίαινα» των εργαζομένων του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά. Ο Βασίλης Τσιμπίδης δεν είναι απλά ένας εκπρόσωπος των εργαζομένων. Είναι και ο άνθρωπος που από την αρχή δημόσια κατήγγειλε τα σκάνδαλα στο ναυπηγείο, γνωρίζοντας τα πράγματα από τα μέσα. Μαζί του συζητάμε όλες τις πτυχές του σκανδάλου. Από τις επιπτώσεις στους εργαζόμενους, τον Άκη Τσοχατζόπουλο και τα έργα και τις ημέρες του, μέχρι τον συνεχιστή της ίδιας πολιτικής, τον αξιότιμο κύριο αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, Ευάγγελο Βενιζέλο.
Σήμερα τα ναυπηγεία είναι «ένα νεκροταφείο σιδήρων» όπως μας λέει ο Βασίλης Τσιμπίδης, ενώ έχει παραδοθεί μόλις το ένα από τα εφτά υποβρύχια που προέβλεπε η αρχική σύμβαση. Το ένα δε που παραδόθηκε, το παρέλαβε ο Ευάγγελος Βενιζέλος παρ’ ότι οι προκάτοχοί του (μέχρι τότε, το 2010) υπουργοί Εθνικής Άμυνας δεν το παρελάμβαναν ως ελαττωματικό.
Τα υπόλοιπα «έργα και ημέρες» του κυρίου Ευάγγελου Βενιζέλου στη συνέντευξη που ακολουθεί…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε, για το σχόλιό σας!
Για οποιοδήποτε θέμα, επικοινωνήστε
με το mail του OPENwind NETwork
(openwind13@gmail.com)