Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

ενδιαφερον

χωρις αλλα λογια..
Τρομοκρατική επίθεση, συμπλοκές με διαδηλωτές, εξουδετέρωση βόμβας και άλλα παρόμοια διαδραματίστηκαν την Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου στο Κιλκίς. Τα γεγονότα αυτά ήταν το σενάριο της στρατιωτικής άσκησης «ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ», που πραγματοποιήθηκε στο στρατόπεδο "Κορομηλά" στην Αργυρούπολη του Δήμου Κιλκίς. (από http://www.kilkistoday.gr/ )

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

κλεφτες

ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ 15/01/2012


Σε τρεις προσαγωγές προχώρησε η αστυνομία στην πλατεία Συντάγματος όπου νωρίτερα επικράτησε ψιλοένταση μεταξύ των Αγανακτισμένων και των δυνάμεων των ΜΑΤ. Αγανακτισμένοι είχαν ξαπλώσει στην Αμαλίας προκειμένου να εμποδίσουν τη διέλευση των οχημάτων. Ένας άντρας τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε με φορείο στο νοσοκομείο. Προς το παρόν η διέλευση των οχημάτων γίνεται κανονικά ενώ η αστυνομία διενεργεί εκκαθαριστικές επιχειρήσεις στην Αμαλίας για να απομακρύνει τον κόσμο που βρίσκεται εκεί. 

Οι Αγανακτισμένοι μοίρασαν φαγητό σε αστέγους, ενώ κεντρικό τους σύνθημα ήταν <<να φύγουν κυβέρνηση-τρόικα>>. Κατά την απώθησή τους από τις αστυνομικές δυνάμεις φώναζαν αντιφασιστικά συνθήματα και συνθήματα κατά της συμμετοχής του ΛΑΟΣ στην κυβέρνηση.
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/288213

Costa Concordia: Γίγαντας στο μέγεθος, νάνος στην ασφάλεια

Costa Concordia: Γίγαντας στο μέγεθος, νάνος στην ασφάλεια

Το μέγεθός του δεν έσωσε το Costa Concordia, το οποίο προσάραξε και ανετράπη κοντά στο νησάκι Τζίλιο της Νοτίου Ιταλίας, με αποτέλεσμα έξι άτομα να χάσουν τη ζωή τους και 70 να τραυματιστούν, την ώρα που 16 ακόμη επιβάτες αγνοούνται. REUTERS/ Max Rossi

Οταν ναυπηγήθηκε, το 2006, το Costa Concordia ήταν το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο της Ευρώπης, ένα πλοίο που σύμφωνα με την ιδιοκτήτρια εταιρεία συμβόλιζε «τη γαλήνη και την αρμονία μεταξύ των ευρωπαϊκών κρατών». Σήμερα όμως, επαναφέρει φόβους για δυστυχήματα με μεγάλα κρουαζιερόπλοια που τόσο η σχετική βιομηχανία όσο και οι επιβάτες τους πίστευαν ότι είχαν εξαλειφθεί.
Αντί το μέγεθός τους να τα καθιστά άτρωτα, αυτά τα πλοία, όπως ακριβώς και ο Τιτανικός πριν από 100 χρόνια, είναι δυνατό να αποτελέσουν το σκηνικό τραγικών καταστροφών.

Με περισσότερους από 21 εκατομμύρια επιβάτες να μεταφέρονται κάθε χρόνο και χωρίς μαζικές απώλειες ζωής μετά το ναυάγιο του ελληνικού Royal Pacific το 1992, η βιομηχανία μπορεί να ισχυρίζεται ότι τα κρουαζιερόπλοια αποτελούν σχετικά ασφαλή μέσα ταξιδιού.

Οπως όμως αποκαλύπτει ο εκπρόσωπος της διεθνούς Οργάνωσης επαγγελματιών ναυτικών « Nautilus International» Αντριου Λίνινγκτον, τα τελευταία χρόνια τα ζητήματα ασφάλειας έχουν μάλλον επιδεινωθεί παρά λυθεί. «Αυτά τα πλοία είναι πλωτά ξενοδοχεία, στην πραγματικότητα ουρανοξύστες. Το σχέδιό τους έχει εξαχθεί από αυτό μικρότερων σκαφών, έχουν ψηλές πλευρές, μικρό βύθισμα και είναι δύσκολα στο χειρισμό τους όταν πνέουν ισχυροί άνεμοι

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

νεα δημοσκοπηση. αριστερα-40% κ βαλε..


Σημαντικό προβάδισμα 16,5 ποσοστιαίων μονάδων, έναντι τουΠΑΣΟΚ δίνει στη Νέα Δημοκρατία δημοσκόπηση της Public Issue για την «Καθημερινή της Κυριακής». Σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα η αποχή, η οποία προσεγγίζει το 32,5%.
Ειδικότερα, η ΝΔ συγκεντρώνει ποσοστό 30,5% , το ΠΑΣΟΚ 14%, η ΔΗΜΑΡ 13,5%, το ΚΚΕ 12,5%, ο ΣΥΡΙΖΑ 12%, ο ΛΑΟΣ 5,5%, οι Οικολόγοι - Πράσινοι 4%, η ΔΗΣΥ 2,5% και λοιπά κόμματα συνολικά 5,5%.
Εννέα στους δέκα ερωτηθέντες (91%) δηλώνουν ανασφαλείς κοινωνικά, ενώ αντίστοιχο ποσοστό δηλώνει δυσαρεστημένο από την κυβέρνηση Παπαδήμου. Το 36% αναφέρει ότι εμπιστεύεται τον πρωθυπουργό έναντι 62% που δηλώνει ότι δεν τον εμπιστεύεται.

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Προειδοποίηση για παραπλανητικά email με δήθεν αποστολέα τη Microsoft

H τακτική της αποστολής πλαστών email με στόχο τη συλλογή προσωπικών δεδομένων έχει γίνει γνωστή με τον όρο phishing

Η Microsoft Ελλάς εφιστά την προσοχή των χρηστών για τη διακίνηση spam email τα οποία ζητούν από τους παραλήπτες να αποκαλύψουν προσωπικά στοιχεία τους με πρόσχημα ότι έχουν «ανταμειφτεί» με κάποιο χρηματικό ποσό από την εταιρεία.

«Στόχος των συγκεκριμένων μηνυμάτων είναι η συλλογή προσωπικών δεδομένων και όσα υποστηρίζονται στο περιεχόμενο αυτών σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα» προειδοποιεί.

«Ένα πρόσφατο παράδειγμα τέτοιου πλαστού μηνύματος αποτελεί email, το οποίο αναφέρει παραπλανητικά ότι η Microsoft διενεργεί έρευνα επ’ αμοιβή. Για τη συμμετοχή στην υποτιθέμενη αυτή έρευνα, οι χρήστες καλούνται να προωθήσουν το συγκεκριμένο μήνυμα στις προσωπικές τους επαφές, ενώ στη συνέχεια προτρέπονται να αποστείλουν τα προσωπικά τους στοιχεία προκειμένου να λάβουν την υποτιθέμενη αμοιβή τους».
Newsroom ΔΟΛ

Μπαράζ υποβαθμίσεων από την Standard & Poor’s


Στην υποβάθμιση του μακροπρόθεσμου χρέους εννέα κρατών-μελών της Ευρωζώνης προχώρησε συνολικά η S&P, αποδίδοντας την απόφαση στην ανεπάρκεια των μέτρων για την καταπολέμηση των συστημικών αδυναμιών των οικονομιών τους.
Ειδικότερα, ο διεθνής οίκος ανακοίνωσε την υποβάθμιση της Γαλλίας και της Αυστρίας κατά μία βαθμίδα, από το ΑΑΑ στο ΑΑ+, της Ιταλίας κατά δύο βαθμίδες, από το Α στο ΒΒΒ+, ενώ κατά δύο βαθμίδες μειώθηκαν οι βαθμολογίες της Ισπανίας, της Πορτογαλίας και της Κύπρου. Επίσης υποβαθμίστηκαν Σλοβακία, Σλοβενία και Μάλτα κατά μία βαθμίδα.
Οι ευρωπαϊκές χώρες που παραμένουν αμετάβλητες είναι: Ελβετία, Σουηδία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία, Γερμανία και Βρετανία.
Ο υπουργός Οικονομίας, Φρανσουά Μπαρουέν είχε δηλώσει νωρίτερα ότι «καλό νέο δεν είναι, αλλά δεν είναι και η καταστροφή. Πάντως, δεν υπαγορεύουν οι οίκοι αξιολόγησης τη γαλλική πολιτική». Υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση δεν προτίθεται να ανακοινώσει νέα δέσμη μέτρων οικονομικής λιτότητας. Από την πλευρά του υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε υποστήριξε ότι δεν θα πρέπει να «υπερεκτιμούνται» οι κρίσεις των οίκων αξιολόγησης.
Υπενθυμίζεται ότι τον Δεκέμβριο του 2011 ο S&P's είχε τοποθετήσει την αξιολόγηση των 15 από τις 17 χώρες της ευρωζώνης υπό παρακολούθηση με αρνητική προοπτική --περιλαμβανομένων της Γερμανίας και της Γαλλίας, των δύο μεγαλύτερων οικονομιών της ευρωζώνης-- και ανέφερε ότι οι «συστημικές πιέσεις» εντείνονταν καθώς οι όροι αναχρηματοδότησης του χρέους των 17 χωρών της ευρωζώνης επιδεινώνονταν.

Ντελίριο στην Κίνα για το Ιphone

Ντελίριο στην Κίνα για το Ιphone
Ανέστειλε η Apple τις πωλήσεις του iPhone 4S από τα καταστήματά της στην Κίνα, από τα οποία άρχισε να διατίθεται σήμερα, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων, έπειτα από συμπλοκές που σημειώθηκαν μεταξύ των ανθρώπων που συγκεντρώθηκαν για να αγοράσουν το τηλέφωνο.«Η ζήτηση ήταν απίστευτη και τα αποθέματα των καταστημάτων μας στην Κίνα έχουν εξαντληθεί», σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας που δόθηκε στη δημοσιότητα νωρίς το απόγευμα (ώρα Πεκίνου).
«Δυστυχώς δεν καταφέραμε να ανοίξουμε το κατάστημά μας στο Σανλιτούν εξαιτίας του μεγάλου πλήθους», αναφέρεται ακόμη στην ανακοίνωση, στην οποία διευκρινίζεται ότι το iPhone εξακολουθεί να διατίθεται online και από την εταίρο της Apple στην Κίνα, την εταιρεία China Unicom.

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

S&P: Η Γαλλία έχασε τα ΑΑΑ

S&P: Η Γαλλία έχασε τα ΑΑΑ


Κυβερνητικές πηγές κάνουν λόγο για υποβάθμιση της Γαλλίας και της Αυστρίας

Στην υποβάθμιση της πιστοληπτικής αξιολόγησης της Γαλλίας και άλλες χώρες της Ευρωζώνης έχει προχωρήσει ο αμερικανικός οίκος Standard & Poor's, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές στο Παρίσι, χωρίς ωστόσο η κίνηση αυτή να έχει ανακοινωθεί επισήμως.

Νωρίτερα, είχαν διαρρεύσει πληροφορίες από ευρωπαϊκές κυβερνήσεις ότι η S&P πρόκειται την Παρασκευή να ανακοινώσει την πιστοληπτική υποβάθμιση σωρείας χωρών-μελών της Ευρωζώνης.
Ωστόσο, οι πηγές διευκρίνιζαν ότι η υποβάθμιση δεν θα αφορούσε την αξιολόγηση της Γερμανίας και της Ολλανδίας.
Αντίθετα, πηγές από τη Βιέννη εκφράζουν ότι στις χώρες που υποβαθμίζονται είναι και η Αυστρία, το τραπεζικό σύστημα της οποίας είναι πολύ εκτεθειμένο στην Ουγγαρία, η οποία με τη σειρά της βιώνει σοβαρή χρηματοοικονμική κρίση.

Επτά νέοι σταθμοί μετρό για 160.000 Αθηναίους

Επτά νέοι σταθμοί μετρό για 160.000 Αθηναίους
Περιστέρι, Ανθούπολη, Χαϊδάρι, Ελληνικό, Ηλιούπολη, Άλιμος και Αργυρούπολη

Απεμπλέκεται το Μετρό από το «σκάνδαλο Siemens», όπως ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Υποδομών Μάκης Βορίδης. Την επόμενη εβδομάδα η σύμβαση με τη γερμανική εταιρεία θα συζητηθεί στη Βουλή για να υπογραφεί αμέσως μετά και μέχρι το τέλος της χρονιάς ή τις αρχές του 2013 θα ανοίξουν οι εφτά νέοι σταθμοί.

Πρόκειται για τους σταθμούς στο Περιστέρι, στην Ανθούπολη, το Χαϊδάρι (Αγία Μαρίνα), το Ελληνικό, την Ηλιούπολη, τον Άλιμο και την Αργυρούπολη.
Ο κ. Βορίδης συνάντησε χθες τους δημάρχους των περιοχών όπου θα ανοίξουν οι νέοι σταθμοί και τους ενημέρωσε σχετικά με τις εξελίξεις.
Φάκελος
Σύμφωνα με την ενημέρωση, ήδη κατατέθηκε στη Βουλή ο φάκελος και την ερχόμενη εβδομάδα θα συζητηθεί στην αρμόδια επιτροπή. Αμέσως μετά θα προχωρήσει η υπογραφή της σύμβασης με τη γερμανική εταιρεία η οποία εκκρεμεί για πάνω από δυο χρόνια, λόγω του σκανδάλου Siemens. Η σύμβαση αφορά στην εγκατάσταση του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών, την οποία ανέλαβε η γερμανική εταιρεία το σύστημα της οποίας είναι το μόνο συμβατό με το υφιστάμενο σύστημα του υπόλοιπου δικτύου μετρό. Υπενθυμίζεται ότι οι γραμμές και οι σταθμοί είναι έτοιμοι εδώ και μακρό διάστημα όπως έχει ήδη ολοκληρωθεί και η προμήθεια των συρμών.
Έργo
Ο κ. Βορίδης είπε ότι το έργο εγκατάστασης του συστήματος σηματοδότησης πρέπει να είναι έτοιμο μέσα σε 24 μήνες, ωστόσο θα καταβληθεί προσπάθεια να έχει ολοκληρωθεί μέσα σε 15 μήνες.
Ο υπουργός εμφανίστηκε ακόμη αισιόδοξος ότι δεν θα ζητηθεί από την Ε.Ε. επιστροφή κονδυλίων για τα έργα που έχουν καθυστερήσει. Σημειώνεται ότι η περίοδος επιλεξιμότητας για τη μία από τις τρεις επεκτάσεις που εκκρεμούν (προς Ελληνικό) λήγει το καλοκαίρι και κανονικά θα πρέπει η Ελλάδα να επιστρέψει στην κοινότητα το ποσό των 250 εκατ. ευρώ.
Με τη λειτουργία των εφτά νέων σταθμών θα εξυπηρετούνται καθημερινά 160.000 επιβάτες, αφαιρώντας από τους δρόμους 30.000 αυτοκίνητα την ημέρα καθώς και 130 τόνους διοξειδίου του άνθρακα.
Τα έσοδα της Αττικό Μετρό υπολογίζονται σε 65 εκατ. ευρώ το χρόνο από τα εισιτήρια.
Ο υπουργός υπογράμμισε ακόμα ότι το τελευταίο δίμηνο της συγκυβέρνησης έχει ενεργοποιηθεί μια εντατική διαδικασία για τη διεκδίκηση της αποζημίωσης που αξιώνει η χώρα μας από τη γερμανική εταιρεία και ότι είναι σε εξέλιξη η σχετική συζήτηση μεταξύ του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου, ο οποίος έχει εξουσιοδοτηθεί από το Υπουργικό Συμβούλιο, και της Siemens, προκειμένου να συμφωνηθεί το ύψος του ποσού που πρέπει να καταβάλει η εταιρεία.
Συμβιβασμός
Υπολογίζεται ότι ο συμβιβασμός θα κλείσει περί τα 220.000.000 ευρώ. Σημείωσε δε ότι ταυτόχρονα η ελληνική κυβέρνηση προετοιμάζεται σε περίπτωση που δεν ευδοκιμήσει αυτή η διαδικασία.
Εξάλλου, απαντώντας στη Βουλή σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Παπαδημούλη, ο υπουργός Υποδομών, έδωσε έμφαση στα οικονομικά, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα, που θα υπάρξουν από τη λειτουργία των νέων σταθμών του Μετρό, τονίζοντας ότι όλα τα στοιχεία δείχνουν πως η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει άμεσα στην υπογραφή της σύμβασης.
Από την πλευρά του, ο κ. Παπαδημούλης καυτηρίασε το γεγονός ότι το ελληνικό δημόσιο δεν διεκδίκησε ένα μέρος της χρηματοδότησης των έργων να καλυφθεί με συμψηφισμό από τη ζημιά που υπέστη, λόγω του σκανδάλου της Siemens.