Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Δεν θα ρίξουμε λάδι στη μηχανή που θέλει εμφύλιο στην Αριστερά!

Αριστερά“ Δεν θα συμμετάσχουμε στον “ανεξήγητο” εμφύλιο πόλεμο που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην Αριστερά ”
Του Δημήτρη Μπεκιάρη
Τις τελευταίες εβδομάδες διεξάγεται ένας ανεξήγητος πόλεμος εναντίον μου προσωπικά,αλλά και εναντίον του Periodista.gr. 
 
 
Και γράφω “ανεξήγητος”, διότι ξέσπασε λίγες μόλις ώρες μετά την εκλογική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ, με σχεδόν 4 μονάδες διαφορά από τη Νέα Δημοκρατία.  
 
 
Όμως ανεξάρτητα από τα κίνητρα των επιθέσεων, από τους πολιτικούς συσχετισμούς ή από τα ιδεολογικά στερεότυπα, πρέπει ο κάθε ένας να σκεφτεί και να θέσει τα εξής ερωτήματα στον εαυτό του:
 
 
  • Ποιοι θέλουν να ρίξουν λάδι στην μηχανή που θέλει εμφύλιο στην Αριστερά;
 

  • Τι υπηρεσίες προσφέρουν στην παρούσα συγκυρία που η κυβέρνηση δείχνει, μετά το εκλογικό αποτέλεσμα, να καταρρέει και ο πρωθυπουργός ανακοινώνει ανασχηματισμό “εξόδου”, όλοι εκείνοι οι οποίοι συμμετέχουν στην ανθρωποφαγία μοιράζοντας δεξιά και αριστερά δημοσιεύματα ή τροφοδοτώντας την “εμφυλιοπολεμική” ατμόσφαιρα ανάμεσα σε ενημερωτικές ιστοσελίδες της Αριστεράς; 
 
 
  • Τι υπηρεσίες προσφέρουν εκείνοι που οξύνουν την εσωστρέφεια λίγο μετά την πρώτη νίκη της ιστορικής Αριστεράς στην Ελλάδα; 
 
 
  • Ποιοι, την ώρα που ο κυβερνητικός συνασπισμός βρίσκεται στα πρόθυρα της διάσπασης και της κατάρρευσης, παίζουν, έστω και άθελά τους, το παιχνίδι του Σαμαρά και του Βενιζέλου; Ή μήπως νομίζουν ότι τα όσα διαδραματίζονται τις δύο τελευταίες εβδομάδας δεν έχουν προκαλέσει την προσοχή της μονταζιέρας; 
 
 
Εμείς δεν θα μπούμε σε αυτό το παιχνίδι. Θα συνεχίσουμε να δίνουμε τη μάχη ενάντια στην κυβερνητική πολιτική μέχρι την τελική νίκη και τη δημοκρατική ανατροπή της θλιβερής συγκυβέρνησης των Μερκελιστών, έχοντας επίγνωση ότι η ενότητα στην Αριστερά είναι αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε. 

 

Επί προσωπικού: Τις τελευταίες ημέρες διάβασα στο διαδίκτυο τερατώδη πράγματα να γράφονται για εμένα. 
 
 
Διάβασα να γράφονται ψέμματα για τις πολιτικές μου απόψεις και να διακινούνται συνωμοσιολογικές αναφορές ή σενάρια επιστημονικής φαντασίας ότι η σχέση μου με τον ΣΥΡΙΖΑ προκύπτει κατόπιν παρέμβασης "ανώτερων και σκοτεινών δυνάμεων”. 
 
 
Είδα να χαρακτηρίζομαι "ΚΥΠατζής", "πράκτορας ξένων μυστικών υπηρεσιών", "ακροδεξιός", "ΠΑΣΟΚος", όπως επίσης είδα να απειλούν στα social media ευθέως δικά μου πρόσωπα και να τα υβρίζουν.
 
 
Ακόμη διάβασα να διακινούνται στο διαδίκτυο ρεπορτάζ που έχω κάνει και δημοσιεύτηκαν πριν από έξι, οκτώ ή δέκα χρόνια ή το βιογραφικό μου και κάποιοι να κομπάζουν λες και ανακάλυψαν απόρρητα κρατικά έγγραφα.  
 
 
Επίσης κατηγορήθηκα επειδή έχω δώσει συνεντεύξεις σε μεγάλα ΜΜΕ του εξωτερικού, όπως η γαλλική εφημερίδα Le Figaro, το Reuters κ.α.. Ποιος ξέρει; Κάτι περίεργο θα κρύβει αυτό, σύμφωνα με τους κατηγόρους μου. Αλλά τι να κάνω; Να απολογηθώ που δεν ξεκίνησα την καριέρα μου ως αθλητικογράφος ή γράφοντας στην Madame Figaro (Και δεν τα υποτιμώ καθόλου, απλά δεν έτυχε);  
 
 
Μέσα σε όλα τα παραπάνω στον κατάλογο του κατηγορητηρίου είδα να προστίθεται η φωτογραφία μου με τον πρώην Αμερικανό Πρέσβη, Daniel Bennett Smith στην οικία του.  (Αλήθεια, πρέπει να απολογηθώ γιατί μου παραχώρησε συνέντευξη;). 
 
 
Ακόμη διαπίστωσα ότι κάποιοι επιχείρησαν να με συνδέσουν με επιχειρηματικά συμφέροντα ή με τις εργοδοσίες των ΜΜΕ στα οποία έχω εργαστεί. Το ακόμη χειρότερο, το οποίο έμαθα; Κάποιοι, χωρίς καν να έχουν σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ, τηλεφωνούσαν στους διαχειριστές συγκεκριμένων ιστοσελίδων ζητώντας να γραφτούν άρθρα τα οποία θα συνέδεαν το όνομά μου με συγκεκριμένα επιχειρηματικά και εκδοτικά συμφέροντα, έστω και αν αυτό δεν προκύπτει από πουθενά, έστω και αν γνώριζαν ότι δεν προκύπτει από πουθενά. 
 
 
Σε κάποια ιστοσελίδα διάβασα ότι η σχέση μου με τον ΣΥΡΙΖΑ ξεκινάει από την στιγμή που λειτούργησε το Periodista.gr, τον Σεπτέμβριο του 2012. Κρίμα, αν ο "ρεπόρτερ" διάβαζε το σύνολο της αρθρογραφίας μου στην “ΑΞΙΑ” και μόνο όχι τα δύο – τρία κείμενα που διακινήθηκαν στο διαδίκτυο επιλεκτικά, θα αντιλαμβανόταν ότι είναι διαφορετικά τα πράγματα και σίγουρα θα αποκτούσε πιο ολοκληρωμένη εικόνα.   
 
 
Διάβασα ακόμη για το πολύ σύντομο πέρασμά μου από την εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, από την οποία παραιτήθηκα ακριβώς επειδή είμαι ο διαχειριστής του Periodista.gr. Και όταν γράφω παραιτήθηκα, εννοώ παραιτήθηκα. 
 
 
Τις ύβρεις που διάβασα στο διαδίκτυο εναντίον μου, δεν θα τις σχολιάσω καν. 
 
 
Επίσης, κάποιο πολιτικό στέλεχος κόμματος της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς, του οποίου το όνομα αγνοούσα μέχρι να το δω πρόσφατα σε κάποια ενημερωτική εκπομπή του Mega Channel, αναδημοσίευε ρεπορτάζ που έχω κάνει πριν από χρόνια συνοδεύοντάς το από ύβρεις και επικριτικά σχόλια για το πρόσωπό μου. Προφανώς δεν ρώτησε για να μάθει ότι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και για το ίδιο ρεπορτάζ μου είχε επιτεθεί η ακροδεξιά εφημερίδα “Στόχος”, της οποίας τον ρόλο αποκάλυπτα. Το πολιτικό αυτό στέλεχος με χαρακτήρισε “πληρωμένο γραφιά”, “χαμαιλέοντα” και άλλα ωραία. Επίσης “αποκάλυψε” ότι η σχέση μου με την Αριστερά δεν προκύπτει από πουθενά. Θα μπορούσα να παρουσιάσω το φωτογραφικό υλικό που έχω στο αρχείο μου ή μέρος της αρθρογραφίας μου από το πολύ μακρινό παρελθόν σε διάφορα έντυπα της Αριστεράς - Όταν άλλοι έγραφαν για τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό -, αλλά δεν θα το κάνω έστω και αν τα λαγωνικά που βρίσκονται στο κατόπι μου... αδυνατούν να παρουσιάσουν έστω ένα ολοκληρωμένο "ρεπορτάζ". Όπως έχω ξαναγράψει πάντως δεν θα δώσω διαπιστευτήρια, ούτε θα υπογράψω δήλωση. 
 

Σε κάθε περίπτωση: Δεν θα συμμετάσχουμε στον “ανεξήγητο” εμφύλιο πόλεμο που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην Αριστερά και επαναλαμβάνω: Δεν θα ρίξουμε λάδι στη μηχανή που θέλει τον εμφύλιο. 

periodista.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε, για το σχόλιό σας!

Για οποιοδήποτε θέμα, επικοινωνήστε
με το mail του OPENwind NETwork
(openwind13@gmail.com)